Saturday, October 13, 2012

Headband untuk si manja

Salam..selepas meminati seni tangan menggunakan kain felt ini, saya terus melangkah dengan laju dan bersungguh-sungguh untuk menghasilkan produk yang menawan hati. Paling penting setiap yang dihasilkan datangnya dari idea dan seni yang ada dalam diri ini. Kadang-kadang terpaksa curi-curi masa untuk menyiapkan satu-satu item itu. Hasilnya memberikan kepuasan pada diri. Yang lucunya, time Dhiya tidur waktu malam, ibunya sibuk mencuba design terbaru menghasilkan headband dan kraf yang lain? Kenapa headband? Sebab saya ada model cilik yang comel dan semestinya saya seorang yang sukakan barang yang cute dan menarik dan ada elemen warna merah jambu..whatever....

Baiklah, ini saya perkenalkan headband untuk dijual..

LOVERS HANDMADE HEADBAND
Kod: HB S1
PRICE : RM 14
FLOWER MATERIAL : FELT


LOVERS HANDMADE HEADBAND
Kod: HB S0
PRICE : RM 10
FLOWER MATERIAL : FELT


LOVERS HANDMADE HEADBAND
Kod: HB S2
PRICE : RM 14
FLOWER MATERIAL : FELT



Setiap produk dari LOVERS adalah limited. Diulang LIMITED EDITION. Jadi hanya seorang atau dua orang sahaja yang mempunyai headband seperti anda di dunia ini..InsyaAllah..hehe

Oh ya, Kalau ada yang berminat, cepat dapatkannya di LOVERS. Anda boleh PM saya melalui alamat emel di bawah:

wanie_dhiya87@yahoo.com

saya akan memberitahu kaedah pembayarannya..

Ada banyak lagi koleksi dari LOVERS.. Nantikannya...

The handmade headband that begins with love...

No comments:

Post a Comment